Αλμπέρτο, Μ. & Κρότι, Ευ. (2003). Πώς να ερμηνεύσουμε τα παιδικά σχέδια. Η κρυφή γλώσσα των παιδιών. Αθήνα: Καστανιώτη.
Epstein, Ann S., Τρίμη, Έλλη Α., Αυγουστίνου, Παρασκευή, Τρίμη, Έλλη Α. (2005). Εικαστικές τέχνες και μικρά παιδιά: ενισχύοντας τους μικρούς καλλιτέχνες. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανος
Goodnow, J., Κουλουμπή - Παπαπετροπούλου, Κ., Γεωργαντά, Α. (1988). Τα παιδιά σχεδιάζουν: εικόνα του χαρακτήρα και της πνευματικής τους ανάπτυξης. Αθήνα: Π. Κουτσουμπός.
Κακίση - Παναγοπούλου, Λ. (2006). Και όμως ζωγραφίζουν: η ζωγραφική των παιδιών και ο κόσμος τους. Αθήνα: Συμμετρία.
Κάνιστρα, Μ. (1987). Η σύγχρονη εικαστική αγωγή στο σχολείο. Αθήνα: Σμιλη.
Κένετ Φρ. (1982). Γνωριμία με τη ζωγραφική: Παιδικός οδηγός / Κένετ Φράνσες, Τέρυ Μήσαμ · μτφρ. Σ. Ζαραμπούκα. Αθήνα: Ντουντούμη.
Κασσωτάκης, Μιχάλης Ι. (1979) Το παιδικό ιχνογράφημα. Αθήνα: [χ.ό.].
Ντε Μερεντιέ, Φλ. (1981). Το παιδικό σχέδιο. Μτφρ: Ψυχογυιός Δημήτρης. Αθήνα: Υποδομή.
Τρούλης, Γ. (1991). Η αισθητική αγωγή του παιδιού: στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο. Μ. Αθήνα: Γρηγόρης.
Βιγγόπουλος, Η. (1982-1983). Η τέχνη στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο: (Πρακτικές εφαρμογές και τεχνικές οδηγίες). Αθήνα: Δίπτυχο.
Cathy, A., Ξενάκη, Χρ., Παπαδοπούλου, Λ. & Αναγνωστοπούλου, Ν. (2009). Κατανοώντας τη ζωγραφική των παιδιών. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα.

Debienne, M-Cl. (1968). Le dessin chez l'enfant. Paris: PUF.
Epstein, Ann S., Τρίμη, Έλλη Α., Αυγουστίνου, Παρασκευή, Τρίμη, Έλλη Α. (2005). Εικαστικές τέχνες και μικρά παιδιά: ενισχύοντας τους μικρούς καλλιτέχνες. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανος
Goodnow, J., Κουλουμπή - Παπαπετροπούλου, Κ., Γεωργαντά, Α. (1988). Τα παιδιά σχεδιάζουν: εικόνα του χαρακτήρα και της πνευματικής τους ανάπτυξης. Αθήνα: Π. Κουτσουμπός.
Κακίση - Παναγοπούλου, Λ. (2004) .Τα χρώματα στη ζωγραφική παιδιών προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Διηνεκές
Κακίση - Παναγοπούλου, Λ. (2006). Και όμως ζωγραφίζουν: η ζωγραφική των παιδιών και ο κόσμος τους. Αθήνα: Συμμετρία.
Κάνιστρα, Μ. (1987). Η σύγχρονη εικαστική αγωγή στο σχολείο. Αθήνα: Σμιλη.
Κένετ Φρ. (1982). Γνωριμία με τη ζωγραφική: Παιδικός οδηγός / Κένετ Φράνσες, Τέρυ Μήσαμ · μτφρ. Σ. Ζαραμπούκα. Αθήνα: Ντουντούμη.
Κασσωτάκης, Μιχάλης Ι. (1979) Το παιδικό ιχνογράφημα. Αθήνα: [χ.ό.].
Μαγουλιώτης, Α. Ν. (1995). Αρχή του σχεδίου και μέσα έκφρασης. Αθήνα: Gutenberg.
Μουζάκης, Τ. (1983). Η ζωγραφική στα σχολεία : σύγχρονη θεματογραφική μέθοδος. Αθήνα: Βιβλία για Όλους.
Μουζάκης, Τ. (1984). Πως και γιατί ζωγραφίζουν τα παιδιά: Η ζωγραφική στα σχολεία.
Αθήνα: Βιβλία για όλους
Αθήνα: Βιβλία για όλους
Μπέλλας, Θρ. (1996). Το ιχνογράφημα ως μέσο διαγνωστικό της προσωπικότητας. Αθήνα: Ηράκλειτος.
Μπέλλας, Θρ. (2000). Το ιχνογράφημα του παιδιού. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Ντε Μερεντιέ, Φλ. (1981). Το παιδικό σχέδιο. Μτφρ: Ψυχογυιός Δημήτρης. Αθήνα: Υποδομή.
Παπανικολάου, Ρ. (2006). Η Ζωγραφική στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό σχολείο. Θεσσαλονίκη: Μικρός Πρίγκηπας.
Τρούλης, Γ. (1991). Η αισθητική αγωγή του παιδιού: στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο. Μ. Αθήνα: Γρηγόρης.
Επιμέλεια: Δολιανίτη Αθηνά
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου